Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl
Get Adobe Flash player

Zadania projektu

Projekt „Festiwal Smaków” zakłada stworzenie Szlaku Kulinarnego jako produktu turystycznego. Poprzez realizację zadań zawartych w projekcie powstanie markowy produkt turystyczny.

Zadania do realizacji to :


Wybranie z opracowanej analizy ilości produktów tradycyjnych na obszarze objętym projektem na listę produktów tradycyjnych poprzez konkurs z udziałem kapituły specjalistów w/w materii. Sam konkurs będzie promował projekt, bo będzie zrealizowany w Busku-Zdroju w samym centrum uzdrowiskowym. Konkurs ten będzie odbywał się zgodnie z załączonym regulaminem. Zostaną wybrane produkty z różnych kategorii w ilości 10 sztuk z całego obszaru działania. Dla tych produktów w nagrodę zostaną opracowane wnioski na listę produktów tradycyjnych do urzędu marszałkowskiego. Pozostałe produkty biorące udział w konkursie zostaną podzielone na produkty atrakcyjne na szlaku i wybrane do miana produktów lokalnych lub legend i swoim istnieniem wzbogacą szlak. Produkty zaszczycone wpisem na listę produktów tradycyjnych będą stanowić o marce szlaku.
Wpisanie na listę produktów tradycyjnych min. 10 - ciu produktów.
Promocja projektu wśród uczestników i potencjalnych wykonawców szlaku (tj. rolników, producentów, gastronomów, itp.) Promocja projektu i jednocześnie aktywizacja mieszkańców terenu objętego projektem będzie niezbędna do stworzenia szlaku i wpłynie na realizację projektu, bo bez uczestników bezpośrednich nie będzie realizacji projektu. Obecność różnorodnych ofert od w/w uczestników wpłynie na rozwój oferty turystycznej. W ramach projektu będziemy organizować spotkania osób zaangażowanych w projekcie i aktywizować do osiągnięcia założonych celów.
Oznakowanie szlaku kulinarnego – pozyskane elementy poszczególnych ofert gospodarstw agroturystycznych, ekologicznych, przetwórni, gastronomi itp. zostaną oznakowane tablicami z logo projektu. Planujemy rozstawienie około 100 tablic na obszarze 14 gmin partnerów w projekcie. Wszystkie znaki będą postawione na terenach prywatnych ludzi zaangażowanych w projekt.
Przygotowanie strony Internetowej dot. realizacji projektu wraz z opracowaniem logo projektu (konkurs). W celach lepszej komunikacji i promocji projektu a później szlaku przygotujemy stronę internetową wraz z opracowaniem logo projektu (konkurs). Strona będzie zawierała informacje o projekcie i o Szlaku jako markowym produkcie turystycznym.
Przygotowanie i wydanie map Internetowych, samochodowych obejmujących Szlak Kulinarny po obszarze działania partnerów. Wyznaczony szlak zostanie przeniesiony na mapę. Przygotowanie i wydanie map internetowych, samochodowych obejmujących Szlak Kulinarny po obszarze działania partnerów, będzie działaniem poprawiającym komunikację z potencjalnym odbiorcom oferty, uczestnikiem szlaku .
Opracowanie i wydanie książki kulinarnej produktów lokalnych na Szlaku Kulinarnym.
W celu podkreślenia atrakcyjności szlaku zostanie opracowana i wydana książka kulinarna produktów lokalnych, tradycyjnych i legendarnych na Szlaku Kulinarnym w nakładzie 8000 sztuk. Książka ta oprócz opisów historycznych, przepisów kulinarnych będzie zawierała rysunki regionalisty –małe pejzażyki regionu.
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej Szlaku Kulinarnego i produktów tradycyjnych.
W ramach projektu będzie przeprowadzona kampania promocyjna Szlaku Kulinarnego i produktów tradycyjnych na zlecenie, które będzie obejmowało opracowanie kampanii jak i jej wdrożenie w życie.
Wewnętrzna analiza SWOT ofert poszczególnych podmiotów na szlaku wykonana pod przewodnictwem specjalisty przez samych uczestników projektu. W ramach projektu odbędzie się wewnętrzna analiza SWOT ofert poszczególnych podmiotów na szlaku wykonana pod przewodnictwem specjalisty przez samych uczestników projektu tj. realizatorów ofert na szlaku.
Study- Tour dla dziennikarzy i przedstawicieli biur turystycznych jako miernik oceny marki produktu. W celach promocyjnych Szlaku Kulinarnego będzie organizowany Study - Tour dla dziennikarzy i przedstawicieli biur turystycznych jako miernik oceny marki produktu.
Organizacja 4 kiermaszy produktów tradycyjnych, lokalnych itp. w każdej LGD. W celach pogłębienia promocji zorganizujemy 4 kiermasze produktów tradycyjnych, lokalnych itp. w każdej LGD, jako markową imprezę towarzyszącą ważnym wydarzeniom lokalnym.